Funny Pictures!

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
Woah super raccoon to the rescue XDD Hmm well I tend to say its probably photoshoped...probably I have already seen more cray and warped things in life
tongue.gif


Hmm but I wonder...should I actually worry that I consider myeelf to the middle 5%
tongue.gif
?

http://cdn0.knowyourmeme.com/i/000/037/075....jpg?1264155121
 

ImTakes

sama
Retired
QUOTE (JunMisugi @ Feb 17 2011, 10:43 AM) Woah super raccoon to the rescue XDD Hmm well I tend to say its probably photoshoped...probably I have already seen more cray and warped things in life
tongue.gif


Hmm but I wonder...should I actually worry that I consider myeelf to the middle 5%
tongue.gif
?

http://cdn0.knowyourmeme.com/i/000/037/075....jpg?1264155121
Well, it was too cute to pass up and it is pretty obvious it was photoshop still damn cute though, Lito~san!
wink.gif
I am in the 5 % range as well, since he is so warm and rascally and cuddly...
tongue.gif
 

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
Hmmmm "This video is not avaiabvle in your country...we're sorry" aaaargh whats up with this stupid censor works lately...oh Germany what has become out of you
sad.gif


Btw is it just me or does this small we're sorry at the bottom seems a bit ironic when youtube blocks vids
tongue.gif
 

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
Well yeah I kinda like lolcats
tongue.gif


corporatefatcat.jpg
 

Kaeru-P

~ Person who asks random questions randomly ~
Kouhai
Sole proof you are denizen of the internet if this happens to you~


Portable Atrocit- Ehrr I mean Pokemon!!
cool.gif



Another reason to be cautious with Fast Food
tongue.gif



Saved the Best for the last


Oh Tumblr Oh you~
tongue.gif
 

Dragon-of-Rune

-Jigoku Sensei
Retired
Didnt find a thread to post this in. So i just do it here.

zerochan.Lisanna.515489.jpg


Yes i hot linked the image, so sue me
ph34r.gif
 

monsta666

-the bee's knees
Staff member
Fansub TV Team
Not really anime related but I found it amusing nevertheless...

mp20111229.gif
 

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
Hahah tsundere mom XD

dVXc.jpeg
 

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
Hahahaha lol I wonder if there is a moment when your mind does not fly in ero ero spheres
tongue.gif
 

ImTakes

sama
Retired
Most impressive if not photoshopped! I think it takes real talent to do this kind of fruit-like art...amazing.
tongue.gif


4RstH.jpg
 

JunMisugi

-書籍の恋人
Fansub TV Team
gvUM.jpeg
 

wceend

-Spama Sosei
Sempai
I trololo'd
 

Attachments

  • 546203_10150732453829119_92542394118_9318575_1410042522_n.jpg
    546203_10150732453829119_92542394118_9318575_1410042522_n.jpg
    51.2 KB · Views: 6

wceend

-Spama Sosei
Sempai
Posting one by one since I'm too lazy to upload the pictures and it only lets me attach one file at a tiiime.
 

Attachments

  • 642000_460s.jpg
    642000_460s.jpg
    149.6 KB · Views: 9
Playasia - Play-Asia.com: Online Shopping for Digital Codes, Video Games, Toys, Music, Electronics & more
Top