Jump to content


Photo

TeamSpeak voice server


  • Please log in to reply
554 replies to this topic

Poll: add a Voice Communication Server? (0 member(s) have cast votes)

add a Voice Communication Server?

  1. Yes, I have a microphone and am willing to participate. (153 votes [54.26%])

    Percentage of vote: 54.26%

  2. Yes, only if it's Ventrilo. (22 votes [7.80%])

    Percentage of vote: 7.80%

  3. Yes, only if it's Teamspeak. (21 votes [7.45%])

    Percentage of vote: 7.45%

  4. Yes, but I will only listen in. (54 votes [19.15%])

    Percentage of vote: 19.15%

  5. No, it's a waste of resources. (12 votes [4.26%])

    Percentage of vote: 4.26%

  6. No, it's not necessary. (10 votes [3.55%])

    Percentage of vote: 3.55%

  7. No, this is stupid. (10 votes [3.55%])

    Percentage of vote: 3.55%

Vote Guests cannot vote

#61 daft27

daft27

    -nya

  • Fansub TV Leaders
  • PipPipPipPipPip
  • 1878 posts
  • Gender:Male

Posted 06 August 2006 - 11:29 PM

Yep. I was in Baltimore for Otakon and I ended up staying at a place w/o internet access for the night rather than driving like 30 minutes back to my apartment. tongue.gif The TS server should be operational again. The midnight rave there was a unique experience. Never would I ever imagine dancing with a school-girl, a cat-girl, and a Sub-Zero all at the same time.

crew.jpg
mostrespectedeh8.jpg


#62 Noshi

Noshi

    -sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 2214 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:The Netherlands

Posted 06 August 2006 - 11:31 PM

Lolz, you had fun @ Otakon? smile.gif
TS will be back online right? ! We need more ppl on TeamSpeak ! tongue.gif

#63 daft27

daft27

    -nya

  • Fansub TV Leaders
  • PipPipPipPipPip
  • 1878 posts
  • Gender:Male

Posted 06 August 2006 - 11:35 PM

QUOTE (Noshi @ Aug 06 2006, 09:24 PM)
Lolz, you had fun @ Otakon? smile.gif
TS will be back online right? ! We need more ppl on TeamSpeak ! tongue.gif

Oh, oops. I was looking at the wrong server. tongue.gif Honestly, the rave at Otakon was probably the most interesting thing there. The panels were pretty boring, and really none of the other stuff interested me.

crew.jpg
mostrespectedeh8.jpg


#64 Noshi

Noshi

    -sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 2214 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:The Netherlands

Posted 06 August 2006 - 11:38 PM

Haha,... go to the Otakon for the interesting rave! laugh.gif well, I thought the forum might break down if you woudn't come back very soon (smilies, envelopes, buttons and Mikuru were gone again >.<)

#65 Anime-Addict

Anime-Addict

    -dono

  • Sempais
  • PipPipPipPip
  • 540 posts
  • Location:Fort Drum NY

Posted 07 August 2006 - 03:04 AM

Well you have just acheived yourslef an active lurker in TS. I ahve a mic but VSAT is a little hairy for uploads. I cant wait to see u all!
user posted image
user posted image
"The only thing that moves faster than Technology is Anime" - Anime-Addict

#66 wwwwww

wwwwww

    -chibi kami sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 1613 posts
  • Location:Australia

Posted 07 August 2006 - 07:19 AM

wow at last i got myself to try it out but i seems like people are afk laugh.gif anyway i will try to hang around more and see what actually happens with in the server smile.gif .
user posted image
user posted image
user posted image
hmmmm..........

#67 Noshi

Noshi

    -sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 2214 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:The Netherlands

Posted 07 August 2006 - 03:47 PM

If ppl are looking for members on TS... now is the chance.
Demogog and I are on the server now. And we'll be there for a while

#68 noob

noob

    ±ⁿ°°ɓ±

  • Fansub TV Team
  • PipPipPipPipPip
  • 3701 posts
  • Gender:Male

Posted 07 August 2006 - 03:50 PM

I will crush in and YELL! lol? no really, i'd love to yell, but atm, im trying to find which server is the FTv one... yup, my ts server list is quite long. gotta delete some of it :S

edit: nobody is talking? ohmy.gif

______
Have problems with viewing files? Please try downloading CCCP.
I'll save you world! I'm half way done with my anti-stupidity that acts just like anti-biotic! I'll free you someday.


#69 demogog

demogog

    -ecchi-sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 1196 posts
  • Location:Denmark
  • Interests:Anime, Manga, PHP, bikes, comps.

Posted 07 August 2006 - 04:58 PM

Ladies and Gentlemen.
Let me introduce you to TS Voice Server! Now to the show!
Our precious member Noob fall asleep... Our mission is to wake him YELLING in the microphone! Wanna join????

P.S. We can also try to kill him this way...
biggrin.gif
user posted image
user posted image
Ecchi pics I have posted:
user posted image
Ecchi fan & Lolifox user
Ichigo 100%, Bleach, Naruto, FMA, FMP, Mai-Otome, Girls Bravo, Azumanga Daioh, Chobits, Chrno Crusade, Da Capo, DearS, Elfen Lied, Final Fantasy, FLCL, Golden Boy, Hanaukyo Maids, Karin, Kashimashi, Kino no tabi, Love Hina, NGE ^-^, Onegai Teacher, Pretty Cure, Rozen Maiden, Stratos4, Tenjou Tenge, Trigun, Witch Hunter Robin --> For the wind!

#70 noob

noob

    ±ⁿ°°ɓ±

  • Fansub TV Team
  • PipPipPipPipPip
  • 3701 posts
  • Gender:Male

Posted 07 August 2006 - 05:11 PM

So, is that how I woke up? The most terrifying noises I've ever heard in my life were introduced to me today, thanks to noshi.

______
Have problems with viewing files? Please try downloading CCCP.
I'll save you world! I'm half way done with my anti-stupidity that acts just like anti-biotic! I'll free you someday.


#71 Noshi

Noshi

    -sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 2214 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:The Netherlands

Posted 07 August 2006 - 05:41 PM

We finally managed to wake him up (according to noob, thanks to me (?))
anyways, it's much more fun if more ppl show up.. for now we already have 4 biggrin.gif

p.s noob.... you're quiet, even though we know now that you are not dead laugh.gif

#72 Angerfist

Angerfist

    -dono

  • Kouhais
  • PipPipPipPip
  • 883 posts
  • Location:The Netherlands.
  • Interests:Various sports, anime, games, music.

Posted 07 August 2006 - 05:50 PM

Heh I would be quiet too hearing some people trying to talk proper English and making wierd sounds to wake up someone who thinks 'damn bugs get of my back' wink.gif laugh.gif
user posted image

#73 noob

noob

    ±ⁿ°°ɓ±

  • Fansub TV Team
  • PipPipPipPipPip
  • 3701 posts
  • Gender:Male

Posted 07 August 2006 - 05:52 PM

More like "LET ME SLEEP" but again, it's almost time to... leave and off to work i suppose :/

______
Have problems with viewing files? Please try downloading CCCP.
I'll save you world! I'm half way done with my anti-stupidity that acts just like anti-biotic! I'll free you someday.


#74 wwwwww

wwwwww

    -chibi kami sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 1613 posts
  • Location:Australia

Posted 08 August 2006 - 05:15 AM

awww i missed everyone again sad.gif ......
all i always see online is demogog but his like always AFK when im there.......
user posted image
user posted image
user posted image
hmmmm..........

#75 noob

noob

    ±ⁿ°°ɓ±

  • Fansub TV Team
  • PipPipPipPipPip
  • 3701 posts
  • Gender:Male

Posted 08 August 2006 - 12:33 PM

yeah w6, you missed the fun!! biggrin.gif

______
Have problems with viewing files? Please try downloading CCCP.
I'll save you world! I'm half way done with my anti-stupidity that acts just like anti-biotic! I'll free you someday.


#76 megaman

megaman

    -dono

  • Kouhais
  • PipPipPipPip
  • 695 posts
  • Location:Jakarta, Indonesia
  • Interests:- Anime<br>- Manga<br>- Computer<br>- Internet

Posted 11 August 2006 - 11:54 PM

hello.... i'm willing to participate this teamspeak.... what should i do now???
user posted imageuser posted image
one more step to go...

#77 hamasusuke

hamasusuke

    -aniue

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 4325 posts
  • Gender:Male
  • Location:Grand Rapids, Michigan
  • Interests:gundams

Posted 12 August 2006 - 12:00 AM

download teamspeak RS2 first. then input everything asked for (go to page 2 of this thread)
user posted image<--how long have I had this? Time for a change!
user posted image
Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate.
Don't forget to read the rules <--Addresses all new, old, and recent members
F.A.Q. Page<---- Trouble shoot and Support Section

#78 Kit-Tsukasa

Kit-Tsukasa

    -desu

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 10929 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Watching anime since childhood.
    I wait for quality releases. Need recommendations? Just ask.

    Lurked Fansub TV since November 2004
    Joined Fansub TV Forums in December 2005
    Sempai in June 2006
    Fansub TV Team in October 2006
    10000th post in July 2011
    Fansub TV Leader in January 2011

    Interested in revitalizing Fansub TV Forums. Support requested.

Posted 12 August 2006 - 12:57 AM

is it just possible to listen or do u have to participate cuz i don't have a mic.

#79 Noshi

Noshi

    -sama

  • Retired
  • PipPipPipPipPip
  • 2214 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:The Netherlands

Posted 12 August 2006 - 01:02 AM

You can send text messages even if you don't have a mic... you can always listen to daft and hamasusuke at the moment, since I can't talk at the moment (aka everyone at my house is asleep XD)

#80 megaman

megaman

    -dono

  • Kouhais
  • PipPipPipPip
  • 695 posts
  • Location:Jakarta, Indonesia
  • Interests:- Anime<br>- Manga<br>- Computer<br>- Internet

Posted 12 August 2006 - 03:03 AM

hmmm.... i'm trying to connect to fansub server with my teamspeak client.... but when i connect, the client said "error" what should i do???
user posted imageuser posted image
one more step to go...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users